úterý 31. května 2011

Čechomor - Místečko

Před časem jsem tu v článku o singlu Koňaboje, který jsem moc nepochválil (celé album jsem ještě neslyšel, ale reakce na něj nejsou moc dobré), napsal „jsem zvědav, jestli nové album Čechomoru ukáže, že tenhle styl lidovek s elektrickými kytarami může ještě říci něco podstatného a nového“. Nové album je zde a jako singl slouží titulní skladba Místečko.



Stylově je to něco mezi posledním (možná i nedoceněným) řadovým albem Co sa stalo nové a albem Proměny, které obsahuje úpravy starých hitů pro filharmoniky. Zní to docela zajímavě, jen ta šeptaná fáze mě trochu irituje (znám příklady, kdy to funguje dobře, tady to tak, podle mě, není).

Podle tohoto singlu se tedy zdá, že Čechomor složitou situaci, kdy se pokouší navázat na své staré úspěchy, zvládá víceméně se ctí, ale něco podstatného a nového už od něj asi čekat nemůžeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat